FIZJOTERAPIA
Profesjonalna fizjoterapia dla sportowców i amatorów.
OCENA FUNKCJONALNA
Badając pacjenta, oceniamy jego aktualne możliwości i wyznaczamy dalsze kierunki rozwoju biomechanicznego.
MASAŻ
Masaże lecznicze, sportowe, rozluźniające i rehabilitacyjne.
PSYCHOLOG SPORTU
Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w rozwiązywaniu problemów typowych dla sportowców.
DIETETYK
Prawidłowe odżywianie ma znaczenie.
OFERTA DLA KLUBÓW
Efektywne rozwiązania dla klubów sportowych i zawodników.

REHABILITACJA SPORTOWA

• pracując na co dzień ze sportowcami proponujemy najwyższe standardy leczenia we wszystkich urazach nabytych podczas aktywności sportowej
  • dbając o jak najszybszy powrót do sportu uczestniczymy wraz z pacjentem w tworzeniu planu zajęć  dodatkowych, np. na siłowni, boisku, basenie czy w domu pacjenta co sprawia, że leczenie każdej kontuzji trwa maksymalnie krótko
  • ćwiczenia dobieramy indywidualnie dla każdego pacjenta, uwzględniając jego dyscyplinę sportu, a nawet pozycję, stopień zaawansowania i wiek
  • podczas leczenia urazu zwracamy uwagę  na inne współistniejące problemy i dysfunkcje w aparacie mięśniowym, o których zawodnik nie wiedział, a mogły mieć  bezpośredni wpływ na jego poziom sportowy lub powstanie kontuzji
  • działając wielotorowo wiemy, że czas poświęcony rehabilitacji nie jest okresem straconym, a wręcz pomaga wrócić do treningów na wyższym  poziomie sprawności niż to było przed urazem
  • do zawodników amatorów podchodzimy z tym samym zapałem i chęcią do pracy co do sportowców z najwyższych klas rozgrywkowych oraz Reprezentantów Polski, ponieważ lubimy swoją pracę, a każda kontuzja to dla nas wyzwanie
  • edukujemy  naszych pacjentów w zakresie odnowy biologicznej, rozciągania i poprawności wykonywania ćwiczeń traktując to jako naszą misję. Liczymy, że w ten sposób jesteśmy w stanie podnieść  świadomość o prawidłowym podejściu do sportu wśród ludzi aktywnych.

ZESPOŁY BÓLOWE KRĘGOSŁUPA

• przyjmujemy pacjentów  z bólem ostrym różnego pochodzenia, pomagając tym samym jak najszybciej powrócić do prawidłowego funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym
  • leczymy przewlekle problemy kręgosłupa, utrzymujące się tygodniami, a nawet miesiącami
  • nasze działania skierowane są na przyczynę bólu kręgosłupa, a nie tylko na objaw jak to ma miejsce w przypadku farmakoterapii, dzięki czemu efekty są trwalsze
  • zajmujemy się pacjentami po zabiegach ortopedycznych i neurochirurgicznych

KOREKCJA POSTAWY

• prowadzimy indywidualne zajęcia korekcyjne dla dzieci i młodzieży  w  obrębie kręgosłupa, stosując najnowszą wiedzę i metody jesteśmy w stanie precyzyjnie skorygować ustawienie kręgów, łopatek, barków i miednicy
  • leczymy zaburzenia osi długiej kończyn dolnych, znając zależności i wzajemne powiązania pomiędzy wszystkimi stawami i mięśniami podchodzimy do każdego pacjenta globalnie
  • uczymy prawidłowych zachowań podczas takich czynności codziennych  jak chód, siedzenie

REHABILITACJA PEDIATRYCZNA

• prowadzimy rehabilitację dzieci z chorobami nabytymi w trakcie aktywności sportowej, jak jałowe martwice kości, złamania awulsyjne, przeciążenia, itp.
  • dajemy komfortowe warunki leczenia stosując u maluchów zabawowe formy terapii

FIZYKOTERAPIA

• jesteśmy wyposażeni we wszystkie niezbędne aparaty fizykoterapeutyczne, prowadzimy zabiegi z zakresu laseroterapii, ultradźwięków, prądów terapeutycznych, krioterapii i pola magnetycznego

ul. Michała Sobczaka 6